понеделник, 4 ноември 2013 г.

Bilka aqua natura - REVIEW

 здравейте! 
Както бях обещала ревю на продуктите на Билка ЦЪК. Те са от серията Aqua natura с натурална вода от краставица и екстракт от пъпеш. Ароматът им е много приятен.
 Започвам с Измиващия гел за лице.


Според мен измива лицето добре. Старая се да го използвам всяка вечер, за да доизчистя лицето си преди сън. Гелът се води хидратиращ, но имам чувството, че леко изсушава кожата ми. Не знам дали е само при мен.

Продължавам с крем душ гелът за тяло. Освен краставицата и пъпеша, той съдържа и Д - пантенол, който има ранно заздравяващо действие и не дразни кожата.


От душ-кремът съм доволна. оставя усещане за чистота и приятен аромат върху кожата.

Последният продукт, който си взех от тази серия е емулсията за тяло.


Производителят обещава подобряване вида и еластичността на кожата, изглаждане на тена и хидратиране.  На етикета пише, че е подходящ за употреба след излагане на слънце. Аз ползвам продукта след баня. Оставя приятен аромат върху кожата. Хидратира я, но според мен недостатъчно.

Това е моето мнение за продуктите. 
Вие позлвалили сте продукти от серията, или въобще от марката? Какво е мнението ви за тях?
:)



Няма коментари:

Публикуване на коментар