вторник, 29 октомври 2013 г.

Фон дьо тен Affinitone Mineral от Maybelline

Здравейте! :)
  Днешният пост е посветен на едно приятно откритие за мен - фон дьо тенът Affinitone Mineral от Maybelline. Исках да си взема фон дьо тен, който не стои като маска на лицето. Четох добри отзиви за този и реших да го изпробвам. Цветът, който реших, че е подходящ за мен е 030 SAND. След като го нанесох на цялото лице наистина се оказа (да не повярва човек :D), че е подходящ за мен.




Този продукт е предназначен за чувствителна кожа и е с UV филтър 18. Не съдържа талк, мазнини и парфюм. Харесва ми, че не е мазен. Придава много озарен вид на кожата и най-важното - стои естествено върху лицето. 
Взех го на цена около 13 лв. и смятам, че си заслужава. Със сигурност бих повторила покупката.
Вие на кой фон дьо тен залагате и сте доволни от резултата?

2 коментара:

  1. Аз много харесвам този фон дьо тен на Maybelline, един от малкото, които ми пасват идеално на цвят :)
    Джо
    dreamofjoe.blogspot.com

    ОтговорИзтриване