понеделник, 30 декември 2013 г.

Четка за фон дьо тен - Impala

  
   От много време си търся четка за фон дьо тен, но досега не бях работила с такава и затова реших да пробвам с някоя на достъпна цена и да видя дали ще се сработя с нея. Бях попадала на публикации за четките на Impala.Отзивите бяха много добри и реших да си взема четка №8. Видях я в сайта http://impalaonline.com/Kozmetichni-Aksesoari/Chetki-za-grim/IMPALA-Chetka-za-fon-dio-ten-8 , но реших първо да потърся по магазините и ако не намеря тогава да поръчам. Направи ми впечатление, че тези четки не са разпространени много по козметичните магазини. Почти се бях отказала, но намерих и веднага си я взех. Цената и беше 5.30лв.


 
 
 
Не мога да я сравня с други четки за фон дьо тен, но за мен лично тази четка върши отлична работа. Още на първото нанасяне се сработих с нея. Харесва ми много. Не падат косъмчета, поне засега. За скромната си цена върши невероятна работа. Има много добър външен вид. Изглежда по-добре и от някои по-скъпи четки.
Твърдо съм решена да опитам и други четки на марката.
 
Вие какви четки ползвате? Споделете от кои сте доволни и кои са ви разочаровали?

1 коментар:

  1. Здравей ,моята страст са четките , за четките на импала мога да кажа същото каквото и за продуктите им ,с извинение боклуци. Тази четка обаче с изключение от другите е по-добре ,единственото й приложение обаче е подходящо повече за коректор или контуриране ,теклона от който е изработена също не е толкова лош . Но ако си ползвал четките на real tecniques или ecotools едва ли ще погледнеш някога пак такава четка.
    Има ги по българските верига магазини имат и страници ,можеш да разгледаш > https://www.facebook.com/RealTechniquesBulgaria?fref=ts
    https://www.facebook.com/beautycelekt?fref=ts

    ОтговорИзтриване